Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: elantra, elantrze, komputer, obslugi, sposob, xd, xd.

[Elantra XD] Komputer w Elantrze XD. Sposób obsługi ?
Autor Wiadomość
lukaszl86ldz 
Ford Escort 7 / Hyundai Elantra



Silnik|pojemność|moc: D4EA|1991ccm|083kW
Skąd: Łódź
 #1  Wysłany: 2012-09-06, 14:23   [Elantra XD] Komputer w Elantrze XD. Sposób obsługi ?

Mam pytanko związane z komputerem w Elantrze pytanie kieruje głównie do tekli i gacus2004

chodzi mi o wskazania kompa na zegarach , z tego co mi się wydaje poprzez wciskanie zmieniają się dane spalanie , przebieg i coś jeszcze ?

I jak się kasuje przebieg dzienny :)
_________________
Aktualnie jest : Ford Escort Kombi 1995

ZAPRASZAM DO HYUNDAI ASSISTANCE - http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1809
Ostatnio zmieniony przez Złośnik 2013-01-05, 20:25, w całości zmieniany 1 raz  
  Auto: Elantra XD (2002) 2.0 16V R4 CRDi
 
tekla 
Strażniczka lingwistyczna



Silnik|pojemność|moc: G4ED|1599ccm|079kW
Kolor: Ocean Blue metallic
Skąd: Częstochowa
 #2  Wysłany: 2012-09-06, 18:59   

Jest spalanie, przebieg dzienny i liczba kilometrów, pozostała do kolejnego tankowania.
Przebieg dzienny kasujesz przytrzymując przycisk przez trzy sekundy w momencie, gdy na wyświetlaczu widoczny jest przebieg dzienny. To samo ze spalaniem.
_________________
+ HYUNDAI V650X 600W elektryczny o imieniu Ssak
był: Accent X3 LS 1996 1.5 12V znany też pod imieniem Cętka.
  Auto: Elantra XD (2001) 1.6 16V R4
 
lukaszl86ldz 
Ford Escort 7 / Hyundai Elantra



Silnik|pojemność|moc: D4EA|1991ccm|083kW
Skąd: Łódź
 #3  Wysłany: 2012-09-09, 13:29   

dzięki serdecznie tekla,
_________________
Aktualnie jest : Ford Escort Kombi 1995

ZAPRASZAM DO HYUNDAI ASSISTANCE - http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1809
  Auto: Elantra XD (2002) 2.0 16V R4 CRDi
 
tekla 
Strażniczka lingwistyczna



Silnik|pojemność|moc: G4ED|1599ccm|079kW
Kolor: Ocean Blue metallic
Skąd: Częstochowa
 #4  Wysłany: 2012-09-09, 19:14   

Proszę (:
_________________
+ HYUNDAI V650X 600W elektryczny o imieniu Ssak
był: Accent X3 LS 1996 1.5 12V znany też pod imieniem Cętka.
  Auto: Elantra XD (2001) 1.6 16V R4
 
preza 



Silnik|pojemność|moc: D4EA|1991ccm|083kW
Kolor: zielony
Skąd: Bielsko-Biała
 #5  Wysłany: 2013-09-09, 21:53   

Hej! Podłączę się do tematu.
tekla napisał/a:
Przebieg dzienny kasujesz przytrzymując przycisk przez trzy sekundy w momencie, gdy na wyświetlaczu widoczny jest przebieg dzienny. To samo ze spalaniem.


To znaczy, że spalanie też trzeba kasować? Nie aktualizuje się automatycznie?

Pozdrawiam
 
  Auto: Elantra XD (2002) 2.0 16V R4 CRDi
 
tekla 
Strażniczka lingwistyczna



Silnik|pojemność|moc: G4ED|1599ccm|079kW
Kolor: Ocean Blue metallic
Skąd: Częstochowa
 #6  Wysłany: 2013-09-09, 22:22   

Nalicza się na bieżąco. Ale jakbyś sobie chciał liczyć od nowa, np jedziesz w trasę i interesuje Cię zobaczenie ile na tej konkretnej trasie spalił, to sobie kasujesz, proste.
_________________
+ HYUNDAI V650X 600W elektryczny o imieniu Ssak
był: Accent X3 LS 1996 1.5 12V znany też pod imieniem Cętka.
  Auto: Elantra XD (2001) 1.6 16V R4
 
valdi 



Silnik|pojemność|moc: G4ED|1599ccm|079kW
Skąd: Słupca
 #7  Wysłany: 2014-12-01, 18:38   

W mojej Eli wystąpiły problemy z rozrusznikiem. Po przekręceniu kluczyka robi on pół obrotu i koniec. Samochód nie odpala. Ale do czego zmierzam... Po nieudanej próbie rozruchu, na ekraniku komputera pokładowego pojawia się wskaźnik temperatury :shock: Co prawda z napisem error:) Ma ktoś w XD termometr?



Znalazłem taki czujnik, więc chyba w XD opcjonalnie był termometr.

_________________
Jest też PONY 1.5.
  Auto: Elantra XD (2003) 1.6 16V R4
 
Złośnik 



Silnik|pojemność|moc: G4GR|1599ccm|084kW
Kolor: srebrny
Skąd: Sosnowiec/Toruń
 #8  Wysłany: 2014-12-02, 00:17   

Najpierw sprawdź czy jest rzeczywiście uszkodzony, czy też jest może przerwa na połączeniu czujnik-komp.
Odepnij czujnik, miernik w dłoń i sprawdź czy zmienia się napięcia zależnie od tego czy go ogrzejesz czy wystawisz na chłód.
 
  Auto: Lantra J2 (1998) 1.6 16V R4 +LPG
 
valdi 



Silnik|pojemność|moc: G4ED|1599ccm|079kW
Skąd: Słupca
 #9  Wysłany: 2014-12-02, 01:12   

Jak znajdę chwilkę na pewno sprawdzę, czy w ogóle jest w mojej Eli taki czujnik. Właściwie to ja jestem bardzo zaskoczony, że pojawiła się ta opcja na ekranie, stąd moje pytanie, czy ktoś ma termometr w tym komputerku.
A dlaczego on pojawia się wtedy kiedy zawiesza mi się rozrusznik, nawet nie pytam, bo tego i tak pewnie nikt nie wie:)
Przekręcam kluczyk, kontrolki przygasają, ale samochód nie odpala... Cofam więc kluczyk i w tym momencie pojawia się °C
Jak Tekla napisała wyżej, są trzy funkcje tego komputera. Być może w bardziej "wypasionych "wersjach (Elantra GT ?) była jeszcze czwarta, termometr zewnętrzny właśnie.
_________________
Jest też PONY 1.5.
  Auto: Elantra XD (2003) 1.6 16V R4
 
Złośnik 



Silnik|pojemność|moc: G4GR|1599ccm|084kW
Kolor: srebrny
Skąd: Sosnowiec/Toruń
 #10  Wysłany: 2014-12-02, 09:52   

Zawiesza się ? A jesteś pewien czy to nie jest czasem rozładowany akumulator ???
Przy rozładowanym akumulatorze mogą pojawiać się różne błędy.
 
  Auto: Lantra J2 (1998) 1.6 16V R4 +LPG
 
valdi 



Silnik|pojemność|moc: G4ED|1599ccm|079kW
Skąd: Słupca
 #11  Wysłany: 2014-12-02, 10:29   

Akumulator? Myślę, że nie, bo zdarza się, że po godzinie lub dwóch, kreci bez problemu. A poza tym ten rozrusznik "przycina" sie tak już od roku co najmniej. Mam już nowy, tylko przeraza mnie wymiana:) Dobra, kończę o rozruszniku. Dzięki za zainteresowanie. Jak będę wiedział coś więcej o tym termometrze, dam znać.
_________________
Jest też PONY 1.5.
  Auto: Elantra XD (2003) 1.6 16V R4
 
Złośnik 



Silnik|pojemność|moc: G4GR|1599ccm|084kW
Kolor: srebrny
Skąd: Sosnowiec/Toruń
 #12  Wysłany: 2014-12-02, 19:05   

Dlaczego przeraża Cię wymiana ?
Nic strasznego, można zrobić i to bez kanału spokojnie. Demontaż filtra powietrza i rury do przepustnicy, odpiąć linki zmiany biegów, kilka wężyków podciśnienia, kilka wtyczek od czujników i cewki które przeszkadzają. Odkręcić przewód prądowy od rozrusznika, wyjąć jedną wtyczkę i już masz praktycznie na wierzchu. Dwie śrubki trzymają rozrusznik.
Wszystko.



A co do termometru - najpierw sprawdź czujnik.
 
  Auto: Lantra J2 (1998) 1.6 16V R4 +LPG
 
valdi 



Silnik|pojemność|moc: G4ED|1599ccm|079kW
Skąd: Słupca
 #13  Wysłany: 2014-12-02, 19:38   

Dzięki:) Odezwę się w temacie o rozruszniku, jak się za to zabiorę:) ( Jest taki temat zdaje się o wymianie rozrusznika w J2, a to chyba mniej więcej tak samo wygląda).
_________________
Jest też PONY 1.5.
  Auto: Elantra XD (2003) 1.6 16V R4
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM