Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: dla, hyundaiem, ix20, ktore, maja, osob, problem

[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
Autor Wiadomość
lukasz.zst 



Skąd: Katowice
 #16  Wysłany: 2012-09-30, 20:50   [ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem

Dla osób które mają problemy z Autem na priv przkaże e-mile i tel do importera ( tam gdzie odbierają tel) mam masę zapytań o moje auto .
Ostatnio zmieniony przez tekla 2013-03-05, 22:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukasz.zst 



Skąd: Katowice
 #17  Wysłany: 2012-10-08, 22:23   

Jutro napisze do kliku serwisów e-mial z prośba czy znają temat w serwisach hyundai w checzach
 
 
sense
[Usunięty]

 #18  Wysłany: 2012-10-08, 23:32   

dekra napisał/a:
Sprzedawca nie chce, bo w przypadku pozytywnego załatwienia tematu będzie miał na karku być może kilkaset takich przypadków i wyraźnie "rżnie głupa" twierdząc, że to jest "normalna praca zawieszenia".

dekra napisał/a:
Sprzedawcy czekają wyraźnie na upływ rocznego terminu gwarancji na zawieszenie, amortyzatory, aby mogli już zupełnie legalnie powiedzieć nam gdzie mają nasze uwagi.

Też tak to widzę. Wypada zatem pokazać innym ile warta jest marka Hyundai.
Powiem więcej: przed zakupem pytałem sprzedawcę o ew. stuki w zawieszeniu w konkretnym samochodzie, który zamierzałem kupić (słyszałem wcześniej o sygnalizowanych problemach i chciałem uniknąć kupna wadliwego auta). Otrzymałem odpowiedź, że nieznane im są jakiekolwiek wady zawieszenia i związane z tym reklamacje odnośnie modeli iX20.
Mimo to, po wpłaceniu zaliczki poprosiłem o odbycie jazdy próbnej przez sprzedawcę pod kątem sprawdzenia stuków. Otrzymałem kolejną odpowiedź, że z zawieszeniem jest wszytko OK (przypominam, że pytałem o stuki).
Posiadam całą korespondencję mailową.
Także cóż można powiedzieć - kupując towar za kilkadziesiąt tysięcy, zostałem bezczelnie i z premedytacją oszukany. :shock:

Szkoda, że tylko nas trzech jest gotowych walczyć o swoje prawa. Przypominam, że na dzień dzisiejszy chodzi o zgłoszenie problemu do UOKiK i do Federacji Konsumentów.

lukasz.zst - również z niecierpliwością czekam na nowe wieści.
 
 
lukasz.zst 



Skąd: Katowice
 #19  Wysłany: 2012-10-09, 10:40   

Dobrý den,



s touto závadou jsme se ještě my tady v Opavě nesetkali. Na našem serveru Hyundai, to řešili kolegové, kteří provedli výměnu tlumičů z dieslového motoru.

Závada se již po výměně neprojevuje. Tutíž doporučuji, výměnu provést v autorizovaném servise.



S pozdravem,



Steinwirt Tomáš

REPREcar s.r.o.

Přemyslovců 344/6

Opava - Jaktař

Tel.: +420737213495

Taka dostałem odpowiedz , trzeba wymienić zawieszenie tak pisze na zawieszenie z aut z silnikiem diesla
 
 
larry
[Usunięty]

 #20  Wysłany: 2012-10-09, 13:43   

Ja w serwisie parę razy zgłaszałem już dziwne odgłosy zawieszenia.
Ale niestety jak chce pokazać podczas jazdy serwisantowi w czym problem to nie wychodzą te odgłosy. A serwis za każdym razem sprawdza i oczywiście stwierdza że wszystko jest dobrze. Jak pytałem czy ktoś im inny zgłaszał te problemy to twierdzą że nie.

U mnie nie słychać ewidentnego metalicznego dźwięku więc nie wiem jak to zdefiniować tym bardziej że w tym samym czasie plastiki przednich słupków też ostro dają znać o sobie.

Pytanie do lukasz.zst
Czy zamierzasz zrobić wymianę amorków w Czechach czy będziesz nagabywał serwisy lokalne ?
 
 
KoTeK 



Kolor: Ice Blue
Skąd: Olsztyn
 #21  Wysłany: 2012-10-09, 13:50   

larry napisał/a:
......... Jak pytałem czy ktoś im inny zgłaszał te problemy to twierdzą że nie.


U mnie stwierdzono, że jestem pierwszym użytkownikiem, który zgłasza łuszczącą się kierownicę, ale jestem drugim w tym tygodniu :mrgreen:

Łuszcząca się kierownica.
_________________
Fiat 126p (pojemne auto - syn w foteliku + dwa rowery na dachu i 90 km/h w trasie (dzisiaj bym się na taki krok nie odważył) --> Matiz (super autko - 9 lat i nigdy nie było w naprawie) --> Chevrolet AVEO (fajna sprawa) --> Hyundai IX20 (V 2012 )
Ostatnio zmieniony przez Brt 2013-05-19, 13:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukasz.zst 



Skąd: Katowice
 #22  Wysłany: 2012-10-09, 14:12   

Jak to mi powiedziano dziś w serwisie Hyundaia że w ix35 od zeszłego wtorku jest ogłoszona akcja wymiany amortyzatorów , dla użytkowników którzy sami sie zgłoszą anie powiadamiają .
Do dzwoniłem sie do Warszawy do Hyundaia i zapytałem sie jak to jest z modelem ix35 powiedziano mi że wszystkie informacje udzielają serwisy , zadzwoniłem do innego serwisu powiedziano mi że pierwszy raz coś słyszą o kłopotach z zawieszeniem w ix35
 
 
dekra
[Usunięty]

 #23  Wysłany: 2012-10-09, 20:18   

larry napisał/a:
Ale niestety jak chce pokazać podczas jazdy serwisantowi w czym problem to nie wychodzą te odgłosy.

Oczywiście, bo u mnie bardziej słychać gdy jadę sam, i mniej słychać, gdy jedziemy we dwóch z serwisantem (inne jest obciążenie przodu). Do tego dochodzi fakt, że ja chcę słyszeć wszystko, a serwismen udaje głuchego. Ponadto, w każdym egzemplarzu może to być inaczej słyszalne.
 
 
ph71 



Kolor: steel grey ZAR
Skąd: Poznań
 #24  Wysłany: 2012-10-10, 13:06   

[quote="dekra"]
larry napisał/a:
Do tego dochodzi fakt, że ja chcę słyszeć wszystko, a serwismen udaje głuchego.


W sprawie trzeszczenia plastików pojechałem raz z serwisantem i było jak piszesz powyżej. Konkluzja z tej dwugodzinnej wizyty dla mnie jest taka, że jak coś się definitywnie nie zepsuło i nie wymaga wymiany - to ASO problemu nie widzi i raczej nie pomoże. I dotyczy to wszystkiego w tym i w każdym innym aucie. Najczęściej po prostu nie mają z tego chleba, a robić by trzeba bez gwarancji, że się uda.
Zatem wszelkie upierdliwości o charakterze okazjonalnym, których powtarzalność w czasie jest nieprzewidywalna, bądź silnie uzależniona od wielu czynników zewnętrznych, pozostaną albo do rozwiązania przez nas samych, albo trzeba nauczyć się z nimi żyć. Niestety...
_________________
Pierwszy sekwencyjny ix20 1.6 LPG na naszym forum. Przejechał 68.000km od założenia LPG a silnik i osprzęt bez oznak problemów. I dalej jeździ gdzieś w Polsce...
 
 
kontakt.serwis
[Usunięty]

 #25  Wysłany: 2013-01-09, 16:49   

Szanowni Państwo

W sprawie reklamacji, prosimy o przesyłanie reklamacji w formie pisemnej (listem poleconym) na adres:
Hyundai Motor Poland
Ul.Wołoska 22
02-675 Warszawa
lub
prosimy o przesłanie wiadomości email na adres :kontakt.serwis@hyundai.pl

Jest to bezpośredni kontakt do działu reklamacji.
Pod tym adresem możecie Państwo również zgłoszać swoje uwagi, co do jakości obsługi w serwisach Hyundai.
 
 
lukasz.zst 



Skąd: Katowice
 #26  Wysłany: 2013-01-09, 17:03   

I co to da tak jak z moim zawieszeniem , nic sie nie dzieje, tak to ma być , mam wszystkie listy . Importer ma nas w w d... bo nie jestem pierwszą osoba która ma problemy z zawieszeniem.
Po drugie od kad pamiętam nikt nie odbierał e-mil od importera totalna cisza.
Hyundai zrobił sobie bardzo zła oponie w Polsce poprzez importera , który uważa że jest wszytko oki
 
 
sense
[Usunięty]

 #27  Wysłany: 2013-03-04, 09:53   

kontakt.serwis napisał/a:
Szanowni Państwo

W sprawie reklamacji, prosimy o przesyłanie reklamacji w formie pisemnej (listem poleconym) na adres:
Hyundai Motor Poland
Ul.Wołoska 22
02-675 Warszawa
lub
prosimy o przesłanie wiadomości email na adres :kontakt.serwis@hyundai.pl

Jest to bezpośredni kontakt do działu reklamacji.
Pod tym adresem możecie Państwo również zgłoszać swoje uwagi, co do jakości obsługi w serwisach Hyundai.


Taki kontakt to proszę sobie w buty wsadzić.
Na powyższy adres wysłałem zgłoszenie oraz kilka zapytań pod koniec stycznia. Do dzisiaj brak odpowiedzi.
Na wcześniejsze zgłoszenia poprzez formularz na stronie również brak odpowiedzi.
Żenada.
 
 
jack55
[Usunięty]

 #28  Wysłany: 2013-03-05, 22:12   

Wysłałem kilka zapytań do dealerów w Trójmieście i innych miast na temat wymiany softu silnika i zegarów w ix20 ,do dzisiaj zero odpowiedzi od kogokolwiek.Powoli zaczynam mieć dosyć totalnego olewania Nas użytkowników koreańskich wyrobów ze znaczkiem H z przodu.Jeżeli tak ma wyglądać budowanie wizerunku tej marki w Polsce to gratuluję poczucia humoru :-/ .Nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim traktowaniem Dealerów innych marek.W dzisiejszych czasach jest to po prostu nie do przyjęcia :-(
 
 
cosmo 



Kolor: srebrny metallic
Skąd: Wrocław
 #29  Wysłany: 2013-03-05, 22:34   

Bądźmy szczerzy dealerzy nie mają absolutnie żadnego interesu aby przejmować się osobami, które już kupiły auto. A przecież serwis jest zawsze przy dealerze.
Mogę się jedynie domyślać, że walka z centralą Hyundaia o zwrot poniesionych na serwis gwarancyjny kosztów wcale nie jest łatwa. A przecież nikt nie lubi zamrożonej gotówki.
Myślę więc, że tak jak ryba psuje się od głowy, tak i w tym wypadku głównym źródłem problemów nie są dealerzy (choć i oni zdecydowanie nie są wystarczająco mili) ale właśnie centrala Hyundaia, która ma gdzieś użytkowników.
 
 
jack55
[Usunięty]

 #30  Wysłany: 2013-03-05, 22:41   

Cosmo zapytanie wysłałem oczywiście do autoryzowanych serwisów Hyundai a nie salonów sprzedaży.Mój błąd zle się wyraziłem ;-)
 
 
cosmo 



Kolor: srebrny metallic
Skąd: Wrocław
 #31  Wysłany: 2013-03-05, 23:24   

Ale o ile się nie mylę serwisy są właśnie przy dealerach :)
Nie sądzę aby Hyundai Polska był właścicielem choćby jednego serwisu...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM