Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: cieplak, czestochowa, perfect, polecam, service

[Polecam] Perfect Service S. Cieplak - Częstochowa
Autor Wiadomość
speedmaster 



Kolor: bordowy
Skąd: Częstochowa
 #1  Wysłany: 2011-11-26, 17:10   [Polecam] Perfect Service S. Cieplak - Częstochowa

"Perfect Service" S. Cieplak
ul. Kolejowa 50; 42-200 Częstochowa
tel. 34 3635360


Profesjonalny serwis samochodów koreańskich i japońskich. Sprzedaż części oryginalnych i zamienników.

Kilka lat temu był to Dealer i ASO Hyundai'a. Mają bardzo bogatą wiedzę na temat aut naszej marki.

Wszystkie auta w rodzinie są u nich serwisowane.
 
 
 
Młody
[Usunięty]

 #2  Wysłany: 2011-11-26, 18:19   

Potwierdzam- naprawdę godny polecenia serwis. Znam w Czstochowie sporo serwisów, ale wydaje mi się, że ten jest jednym z lepszych
 
 
IgoReCzeK 



Kolor: złoty metallic
Skąd: Radomsko
 #3  Wysłany: 2011-11-26, 23:30   

Z całą stanowczością potwierdzam udaną współpracę z tym warsztatem, serwisowałem w nim Accenta i serwisuję Sonatę. Jak do tej pory nie było powodów, by szukać kogoś innego na przełomie ładnych kilku lat!
 
 
Krzysztof Wiśniewski
[Usunięty]

 #4  Wysłany: 2014-11-09, 15:49   SUPER! POLECAM WSZYSTKIM WŁAŚCICIELOM HYUNDAI'ów

Dzień dobry!

Od 4 lat jeżdżę Tucson'em (2008, 2 litry) z LPG. Przejechałem na gazie ok. 100 tys. km. Najpierw rzadko, potem coraz częściej zapalała mi się lampka silnika (Check Engine) i w pamięci ECU zapisywał się kod usterki P0302 (Misfire Culinder 2) - wypadanie zapłonu w cylindrze 2. Kasowałem kod, jeździłem, czytałem o tym dużo w internecie i przygotowywałem się do likwidacji problemu. Coraz bardziej (po objawach i poprzez dedukcję) obawiałem się, że bez szlifowania (wymiany) gniazd i zaworów się nie obędzie. Obawiałem się też niekompetencji warsztatów obsługi, bo na wielu forach internetowych (również w USA, gdzie Tucson jest bardzo popularny) pisze się o nieudanych próbach napraw tej usterki.

W serwisie Pana Sławomira Cieplaka od razu wiedzieli co dolega silnikowi mojego autka. Mechanicy, choć młodzi, bardzo kompetentnie odpowiadali na moje pytania, bardzo logicznie potrafili uzasadniać swoje tezy, można było z nimi wyjątkowo rozsądnie dyskutować. Jestem inżynierem mechanikiem o specjalności innego rodzaju silników spalinowych, pracującym w tym zawodzie już 30 lat i z przyjemnością muszę stwierdzić, że trafiłem na znakomitą i doświadczoną ekipę. Na to forum zaś zapisałem się jedynie po to, by podzielić się z Państwem moimi doświadczeniami z warsztatem Pana Cieplaka. Jestem po prostu bardzo pozytywnie zaskoczony, żeby nie powiedzieć... zachwycony.

Ale wróćmy do mojej opowieści. Poprzez rozmowę z mechanikami wyeliminowaliśmy wiele prostszych przyczyn usterki. Poprzez oględziny silnika, układu wydechowego i układu powietrza dolotowego kolejnych kilka. najbardziej prawdopodobną przyczyną pozostawały niestety zawory. Poprosiłem o sprawdzenie ciśnienia w cylindrach... No i bingo! W cylindrze 2 ciśnienie było dwukrotnie mniejsze niż w pozostałych. Dokładnie tak, jak przewidywali mechanicy na początku.

Naprawa dość skomplikowana, wymagająca szczególnej precyzji i dyscypliny podczas montażu etc. etc. etc. Obawiałem się oczywiście zostawić auto na te kilka dni, nie znałem tego warsztatu, nie wiedziałem czy nie zapłacę "jak za zboże", czy nie odbiorę auta niesprawnego, albo "nie mojego" itd. Znacie wszyscy Państwo podobne rozterki, tak duża kilkudniowa naprawa silnika samochodu to jednak nie to samo co naprawa np. butów czy pralki...

I tu kolejna bardzo pozytywna "niespodzianka". Przejechałem po naprawie już 2 tys. kilometrów. Silnik zrobiony został GENIALNIE. Mruczy jak zadowolony kot, zużycie paliwa spadło o ok. 15%, żadnych wstrząsów na biegu jałowym, żadnego dzwonienia zaworów itd. itd. Po prostu rewelacja. No i cena! Nie sądzę, bym gdziekolwiek indziej otrzymał taką usługę taniej, a na pewno już nie otrzymałbym usługi wyższej jakości, lepiej po prostu się już nie da!

Trochę o cenie. Z przebiegu auta wynikała mi też wymiana rozrządu oraz przegląd roczny (a poprzedniego roku przeglądu nie robiłem w ogóle). Poprosiłem o zrobienie tego wszystkiego. Miałem zatem remont głowicy, wymianę oleju i filtra, wymianę filtra powietrza i klimatyzacji, wymianę płynu chłodnicy, sprawdzenia i dolewki wszystkich pozostałych płynów eksploatacyjnych, sprawdzenie wszystkich układów mechanicznych, hydraulicznych, elektrycznych etc. etc. Nie spodziewałem się takich przystępnych cen części (kiedyś miałem dużą Hondę i ceny były bodaj dwukrotnie wyższe). Oczywiście części są oryginalne, tyle, że nie opakowane dla Hyundai'a. Chcę przez to powiedzieć, że Właściciel warsztatu po prostu wie gdzie i jakie części kupować! Ku zadowoleniu klienta i dla budowy wysokiej renomy firmy. Nie napiszę ile zapłaciłem razem, bo to przecież tajemnica handlowa (nie mogę bez zgody drugiej strony). Ale możecie Państwo próbować zgadywać, możecie też zapytać Właściciela kiedy staniecie przed podobnym problemem. Ja w każdym razie jestem absolutnie zachwycony!!!

Dziękuję właścicielowi warsztatu, mechanikom (tak trzymać!), a wszystkim klientom szczerze ten warsztat POLECAM.
 
 
kosmos2011 
HYUNDAI E4U JAJKO



Kolor: Desert Sand Metalic
Skąd: Gdańsk
 #5  Wysłany: 2014-11-09, 21:23   

Lepiej by było napisać że serwis dokonał prawidłowej diagnozy, szybko i za dobrą cenę, a problem i jego rozwiązanie opisać tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/viewforum.php?f=37 . Nikt kto napotka na problem P0302 nie będzie szukał odpowiedzi w dziale "Nasze warsztaty", ale cóż zostawiłeś na forum Swój jedyny ślad i dziwię się że Ty się nie dziwisz czytając raz jeszcze to co napisałeś.
 
 
Krzysztof Wiśniewski
[Usunięty]

 #6  Wysłany: 2014-11-10, 07:40   

kosmos2011 napisał/a:
Lepiej by było napisać że serwis dokonał prawidłowej diagnozy, szybko i za dobrą cenę, a problem i jego rozwiązanie opisać tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/viewforum.php?f=37 . Nikt kto napotka na problem P0302 nie będzie szukał odpowiedzi w dziale "Nasze warsztaty", ale cóż zostawiłeś na forum Swój jedyny ślad i dziwię się że Ty się nie dziwisz czytając raz jeszcze to co napisałeś.


Panie Kosmosie,

Napisałem wcześniej, moją intencją jest wyłącznie pozytywna ocena warsztatu. Opis sposobów poszukiwania i usunięcia usterki wyglądałby też zupełnie inaczej, opisałbym rzecz jasna całą logikę naszych działań. Forum niniejsze ma pomagać użytkownikom nie tylko w diagnostyce, ale i w wyborze usługodawców, po to chyba utworzony został ten szczególny wątek...

Najdalszy też jestem od krytykowania zasadności umieszczania wiadomości tu czy gdzie indziej, chociaż niektóre (wg mnie) nie nadają się do publikacji w ogóle. O gustach również nie rozmawiam...

Z poważaniem.
 
 
kadafi 



Skąd: Eskilstuna
 #7  Wysłany: 2014-11-11, 16:55   

Krzysztof Wiśniewski, a jak pan trafił na ten warsztat?
 
 
IgoReCzeK 



Kolor: złoty metallic
Skąd: Radomsko
 #8  Wysłany: 2014-11-13, 21:02   

kadafi napisał/a:
Krzysztof Wiśniewski, a jak pan trafił na ten warsztat?
Dobre pytanie, ze stolicy do Świętego Miasta daleka droga. ;-)
 
 
Krzysztof Wiśniewski
[Usunięty]

 #9  Wysłany: 2014-11-14, 10:53   

Panie Igoreczku,

Sprawa jest nieco bardziej skomplikowana. Mieszkam w Warszawie, ale pracuję w Berlinie. I mam tylko jedno auto w rodzinie (a pozostali członkowie rodziny nie mają praw jazdy), więc możecie Pan i Państwo sobie wyobrazić, auto jest eksploatowane codziennie a dłuższe planowe naprawy mogę robić tylko w czasie urlopu. Akurat trafiło mi się 7 dni wolnych w jednym kawałku (następna tak długa przerwa w pracy może dopiero na wiosnę przyszłego roku). Nie chciałem z pogłębiającymi się objawami tej usterki jeździć zbyt długo (ryzyko np. późniejszej niemożności uruchomienia silnika, albo dalszych uszkodzeń zaworów czy głowicy), więc postanowiłem załatwić sprawę do końca. A siedem dni urlopu spędzałem u rodziny pod Częstochową.

Podaj 2 lata temu konieczna była w moim Tucson'ie wymiana drobnej części, mogłem zrobić to sam (kombinując coś z własnych materiałów) albo w dowolnym warsztacie (też z nieoryginalnych materiałów), ale chciałem przetestować procedury, sprawnośc, szybkość itd. ubezpieczyciela (nota bene niemieckiego) oraz autoryzowanego serwisu Hyundai"a w Polsce. Część była bowiem wymieniana na gwarancji. A byłem wtenczas również pod Częstochową. Szukałem ja, szukał ubezpieczyciel, najbliższy autoryzowany warszat Hyundai'a był w Dębrowie Górniczej. Warsztat przy nowej wylotowej na Warszawę, choć miał w reklamach logo Hyundai'a, autoryzacji nie miał (i nie ma do tej pory) i części, której potrzebowałem też nie miał. Naprawę zrobiłem więc wtenczas w Dabrowie Górniczej.

Teraz gotów już byłem jechać do Dąbrowy Górniczej, ale na wszelki wypadek "przegrzebałem" internet, mogło sie coś zmienić przez dwa lata. W pełni autoryzowanego warsztatu Hyundai'a w Częstochowie nadal nie ma, jest kilka warsztatów, które piszą, że naprawiają Hyundai'e "między innymi", ale nie specjalizuja się w tej marce. Na szczęście znalazłem ten warsztat, ze specjalizacją Hyundai'a oraz Kii.

Przed Tucson'em, przez kilkanaście lat eksploatowałem Hondy i obsługiwałem je w Warszawie, w warsztacie nie autoryzowanym, ale specjalizujacym się w Hondach. I mam jak najlepsze doświadczenia dotyczące specjalizacji (zawsze dostępne części, jakość, kompetencja, doświadczenie w naprawach aut Hondy).

Choć miałem oczywiście mnóstwo rozterek (takich samych pewnie jakie w swej odrobinę... ironicznej wiadomości prezentuje Pan Igoreczek), zdecydowałem się na warsztat w Częstochowie...

Piszę to wszystko właśnie dla ułatwienia decyzji wszystkim, którzy się wahają powierzyć auto temu warsztatowi.

Szanowni czytelnicy, proszę, piszcie merytorycznie, o Hyundai'ach, naprawach, usterkach, doświadczeniach, warsztatach etc. etc., ale powstrzymajcie się od uwag nie związanych z tą tematyką, np. osobistych, niegrzecznych, podejrzliwych itd.

Z poważaniem.
 
 
kadafi 



Skąd: Eskilstuna
 #10  Wysłany: 2014-12-07, 22:40   

Piękna historia. W imieniu użytkowników pojazdów marki Hyundai chciałbym podziękować za czas poświęcony na przekazanie nam tych cennych informacji. Z pewnością wielu użytkowników teraz już nie będzie miała wątpliwości czy jechać do Cieplaka czy też nie.
 
 
Krzysztof Wiśniewski
[Usunięty]

 #11  Wysłany: 2014-12-09, 17:39   

Tak, po to właśnie poświęciłem mój czas.

Życzę wszystkim wesołych, zdrowych, rodzinnych Świąt.

Krzysztof Wiśniewski.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM